Oldal kiválasztása
A KCC csengette be az okos Chameleont a tőzsdére

A Kertész Communications Consulting (KCC) több hónapos, szoros és intenzív vállalati kommunikációs tanácsadói munkájával segítette a Chameleon Smart Home Nyrt-t, Magyarország piacvezető okosotthon vállalkozását, hogy a szektor egyedüli képviselőjeként 2023 februárjában a tőzsde parkettjére léphessen. Az ügynökség tervezte meg és fogta össze az innovatív technológiai startup teljes vállalati kommunikációját a stratégiai tervezéstől, a bejelentés event feladatain át a teljes médiakommunikáció megvalósításáig.


A Chameleon és a KCC

Az okosotthonok szakértője 2022. novemberében bízta meg a KCC-t, hogy biztosítson számára teljes vállalati kommunikációs hátteret ambiciózus céljainak megvalósításához. A full service ügynökség feladata volt, hogy stratégiát készítsen a tőzsdei bevezetéshez, amely mind a B2B partnerek, mind a végfelhasználók számára egyértelművé teszi, hogy a Chameleon a hazai piac leginnovatívabb és legfelkészültebb szerepelője az okosotthon szektorban. A befektetői kommunikáció részeként pedig hiteles és professzionális üzeneteivel meggyőzze a piac szereplőit a vállalkozásban lévő potenciálról.


Láthatóvá tenni a színekben tündöklőt

A KCC hosszas kutatómunka és insightok begyűjtése alapján határozta meg, hogy merre induljon.

Célunk az volt, hogy a lehető legnagyobb láthatóságot biztosítsuk a startupként működő, de még itthon kevéssé ismert vállalkozásnak. A márka értékeit és USP-jeit gondosan kihangsúlyozva, a legnagyobb elérésű gazdasági és technológiai médiumokat céloztuk meg a PR aktivitásokhoz. Az online és offline magazinok profiljához illeszkedő tartalmakkal és üzenetekkel értük el, hogy a vállalat a legnagyobb elérésű médiumokban mutatkozhatott be. Természetesen a Chameleon általunk létrehozott és menedzselt közösségi csatornáin is hangot és képet adtunk a startup innovatív sokszínűségének.

– emeli ki a stratégiai megközelítés főbb vonalait Kertész András, a KCC vezetője.


Stílusos bevonulás a parkettra

A csengetés napján a cég partnerei, a piac kiemelt szereplői és a target média képviselői a Hard Rock Hotelbe kaptak vacsorameghívást, annak érdekében, hogy az innovatív tech startup vezetőivel és munkatársaival együtt részesei legyenek a siker megünneplésének. Az eseményhez kapcsolódó szervezési feladatokat, a helyszíni sajtókoordinációs tevékenységet, és a fotós és videós tartalmak elkészítését is a KCC stábja végezte. Az előkészítő fázisban a kreatívok tervezése és legyártása, a cég vezetőinek felkészítése, beszédek megírása is az ügynökség feladata volt.

A sikeres tőzsdei bevezetést követően a KCC azon dolgozik, hogy a vállalati kommunikáció eszközeivel minél hatékonyabban segítse a Chameleon hazai ismertségének növelését és támogassa terjeszkedési törekvéseit. A külföldi piaci jelenléthez szükséges kommunikációs hátteret nemcsak a nemzetközi piacra készült angol nyelvű kommunikációs és értékesítést támogató anyagokkal, hanem stratégiai pr- és marketing-tanácsadással is segítik a KCC szakemberei.


KCC – szavakat adunk a céljaidhoz!

Munkamódszerünkről, partnereinkről és szakembereinkről is tájékozódhat weboldalunkon.

Legutóbbi munkáink

Innovatív startuper vonalon bővíti ügyfélkörét a KCC

Kertész András tanácsadó cégét kérte fel Záborszky Péter sikeres startuper és befektető projektjei teljes körű kommunikációjának lebonyolítására A Kertesz Communications Consulting (KCC) a Chameleon Smart Home-ot követően, amely Magyarország első tőzsdére lépő...

bővebben